Test Merkezi: E Nomine


Test merkezimizin bu geceki konuğu Alman E Nomine grubu ve/veya projesi. Tripsinojen salgısı artıran, insanı "bu ne yahu?" düşüncelerine sürükleyen grup, ilginç çalışmalara sahip. Şimdi efendim endüstriyel desek değil, trance desek değil, arada giren korolar da Händel falan değil... Ben çözemedim.


Bu grubu, berkin.youaremighty.com adresinde bulunan müzik aracılığıyla keşfettim. Tabii anlayacğaınız üzere bu adresi kendinize göre şekillendirebiliyorsunuz. Ben esas bu adresi Mount&Blade'in yapımcılarından Armağan Yavuz için verilmiş şekilde buldum. Ne alaka, değil mi?

Bu arkadaşlar özgünlük konusunda size inginç tatlar verebilecek durumda. Tabii her şarkıları güzel diye bir kaide yok; ama ilginç ve sert şeyler dinlemek isterseniz, bence buyrun bir şekilde edinin. Benim şimdiye kadar dinleyebildiklerimden önereceğim şarkılar "Schwarze Sonne" ve "Vater Unser". Özellikle Vater Unser şarkısında şarkı boyunca dua okuyan amcanın sesi etkileyici bir tona sahip ve triplerden triplere sürüklenmeniz işten değil. Nedendir bilinmez kaba diye itham edilen Almanca aynı zamanda sert tonlamaları sebebiyle gayet de etkileyici olabiliyor demek ki.

Neyse, bence benim dememi bırakın ve bir şekilde dinleyin. Memnun kalmazsanız para iade.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bence çok önemli deil