Şişmanlık Sevimli Bir Şey Değildir!

(bu yazı Engin Ardıç üslubuyla yazıldığı için rahatsız edici gelebilir. Hoşunuza gitmezse bana ağlamayın: yargı yolu açık.)

Bazen etrafta birbirini "ay benim tontonum" ve benzeri gerzekçe ünlemlerle seven gayet uygun ölçülerdeki salakları görüyorum da içimden katliam çıkartmak geliyor. Vre gerzek! Şişmanlık hoş bir şey olsa turnike kurmuş olmam gerekiyor. Kaldı ki yanında gezgirdiğin avokado kılıklıdan tipim fersah fersah daha iyi.

Şişmanlığın hiçbir şirin tarafı olmadığı gibi performans gerektiren durumlarda da kötü etkiler gösterdiğini tahmin etmek zor değil. Ah pardon Mother Mary the Virgin! O taraklarda bezin olmadığını unutmuşum.

Behey embesilin evladı! Her "ay benim tontişim" ünlemiyle sevgi göterisinde bulunduğunda kafana tontiş kadar meteor düşmesini dileyen bir sürü kilolu dostum var.

Kafam da kafam...

(aldınız mı güzellemenizi? Kolay gele!)

5 yorum:

fish dedi ki...

kusmuşsun berkin...ya da şöle sölim...kussaydın arkadaşım ???

son 3 postuna topluca yorum yapayım :Pp

ilk postundaki tüm şiddet yanlısı düşüncelerini destekliyorum..elimden gelse ben de herkesi ayırt etmeden liğme liğme edeceğim...hele şuanki ruh halimle başta şirket personeli ve müşterileri :Pp

ikinci postundaki piyasa düzeni içerikli konuyu da destekliyorum...illa iki bacak koymazlarsa araya prim yapmayacaklar yaaa biliyolar...ama napsınlar talep arzı doğuruyor berkincim...birileri istiyor ki kitapda hiç olmayan iki sütun bacak pardon bir bayan filme dahil olmak zorunda kalıyor...bu arada fragmanları izledim de epey zevkli bişiye benziyo..
3. ve en sayko postuna gelince de şişmanlık iyi birşey değildir...ama seni ya da diğer şişman insanları böle seven kişilerin senin şişmanlığını değil ya da şişmanlığı çok sevimli buldukları için değil seni sevdikleri için ve bunda samimi oldukları için bu sıfatları kullandığını biliyosun demiiii...
filinta gibi olmamam için ne engel sana...hiç bişi...madem bilincindesin zayıfla kardeş...herşeyde iraden azmin işliyo da bunda mı işlemiyo...insanlara piskopatça davranacağına :Pp
ben sana minik kuşum diyorum :Pp ama şişman olduğun için değil zayıf da olsan iri bir adam olduğun için :Pp
zayıflasan da minik kuşum derim :P
kaderin bu ahahaaaa..:)))

ben nası yerden bitme bit isem sen de bölesin...

git koş ....ancak şikayet edip adam vuruyosun :Pp

ayrıca daha sık yaz...

Berkin Bozdoğan dedi ki...

seni ya da diğer şişman insanları böle seven kişilerin senin şişmanlığını değil ya da şişmanlığı çok sevimli buldukları için değil seni sevdikleri için ve bunda samimi oldukları için bu sıfatları kullandığını biliyosun

- - - -

Benim burada bahsettiklerim, gayet olağan öçülerdeki insanların birbirlerine "ay benim tontişim" demeleri.

Ben zaten mükemmelim, o konuda şüphem yok. :P

fish dedi ki...

de get :Pp

allaaaan ukelaaaa tontişi seni :)

bahtsız bedevi dedi ki...

Bahsettiğin bu öküzlüğü hiç yaptım mı hatırlamıyorum. Yapmadım sanırım. Yaptıysam kendimi eseflen kınıyorum.

Berkin Bozdoğan dedi ki...

Vallahi yapmadığınıza sevindim.

Zira birkaç tonluk tonton arkadaşlar ellerinde kalaslarla bekliyorlar. :P