Yeni Trafik Canavarı Yakında Aranızda

Son zamanlarda aldığımız eğitimlerden sonra Hakkı'yla birlikte, yazılı sınavları hiç çalışmadan geçerek, ilk direksiyon sınavını Mart başında Almanya'da olmamızdan dolayı kaçırarak ikinci sınavda B sınıfı araç ehliyeti almaya hak kazandık. Ama benim için her şey bitmedi.

Ben hemen bir sınav için daha başvurdum ve A2 için yola devam ediyorum. A2 sınıfı araç ehliyeti, motosikletler için geçerli olan... Eğer önce B sınıfı ehliyeti alarak üzerine A2 için başvurursam iki defa ehliyet için vergi ve masraf ödediğimi öğrendim. Dolayısıyla B'yi almadan yanına A2 yaparak olaya bir defada noktayı koymayı hedefliyorum.

18 Nisan'da olsa gerek geçmem gereken bir fark sınavı var ve sadece 20 soru yaparak çıkacağım. İşin teknik kısmını iyi bildiğim için yine çalışmayı planlamıyorum. Motor sürme konusunda ise derslerde arabadan daha az zorlanacağımı düşünüyorum. Tabii ne zaman kendine motor alırsın diyorsanız, daha çok var. Çünkü ben ciddi kalıplı bir şey bakıyorum. Bavyera'nın bağrından kopup gelen ve motor hacmi 1 litrenin üzeride olan şeylerden bahsediyorum.


1 yorum:

Özlem Özgöbek dedi ki...

Yakışır ;)