Dünya Emekçi Kadınlar Günü İçin...

.

Çeşitli yerlerde 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü vesilesiyle kendine ottan b*ktan hediyeler gelen hanımların sevinç çığlıkları içinde internete koştuğunu görüp mide bulantısı yaşıyorum. "İykiğ kadınığzz", "günüğmüzz kutlu olsuğğnn" nidaları kadar günün anlamını aşındıran ve hatta yok eden bu şuursuzluk karşısında sessiz kalamıyorum. En son bir yerlere şunun gibi bir cümle yazdığımı hatırlıyorum. Aklınızda bulunsun:


Değerli hanımefendiler; Dünya Emekçi Kadınlar Günü vesilesiyle sadece çiçek (ölü bitki) veya boş bir tebrik alıyorsanız size bu çiçeği veya tebriği veren kişi veya kurumla olan ilişkinizi, sadece bununla mutlu oluyorsanız da kendinize olan saygınızı sorgulayınız.


Zira bu durum, toplum içinde hâlâ ısrarla geride bırakılıyor olmanıza ve sizi mutlu edecek şeyin daha fazla hak ve eşitlik yerine bir demet ölü bitki veya iki tutam kuru laf olmasına göz yumduğunuz anlamına gelmektedir.


Biz hak, eşitlik ve özgürlüğümüzü istemiyoruz, çiçeğe razıyız diyorsanız lütfen ölün.



1 yorum:

SeneminYemekleri dedi ki...

Aynen katılıyorum çiçek dağıttıklarında da karşısında yemek geliyor içimden yinede zaaariiiff bir bayan olduğumdan tenkyüüüü diyorum :)