Psikopata Nasıl Bağlanır?

Türkçe'yi çok seviyorum! Böyle güzel diller arası deyim ve deyişleri başka nerede görebiliriz ki? Psikopata bağlamak!

BYTE dergisinde yeniden girdiğimden beri 11 ay tamamladım ve herşey güzel denilebilir. Yalnız bu ay test konusunda psikopata bağladım. Testlerin ne olduğu önemli değil ama tam iki hafta hayalet gibi yaşayıp uykumun bir kısmını ofisteki masamda yapmış olmam olayın önemli tarafı. Üzerine de şu sıralarda oynadığım tek oyun olan World of Warcraft'tan oyun zamanı olarak kopup, The Burning Crusade'in GamePro'da önincelemesini yazmak gibi konulara eğildiğim için de daha fazla işin içine girmiş oldum. İlginç bir takas oldu. Bu vesileyle GamePro yazarı Kılıçali Ersoy'dan da birinci ağızdan The Burning Crusade bilgileri almış oldum.

WoW konusunda ise ilginç bir gelişme oldu: İlk defa bir loncaya (guild) girdim. Avrupa Emerald Dream sunucusunda sudan sebeplerle büyük ölçüde dağılan Madhouse loncasından ortaya çıkan Reunited loncasına kabul edildim. Ya çok çaresizlikten benim gibi bir akın (raid) cahili birisini aldılar ya da bir şekilde gelecek gördüler. Belki de "loncasız bir başıma açık artırmayla topladım bu ekipmanları, lonca olsa kralını tanımam!" yaklaşımımdan da etkilenmiş olabilirler. Loncanın ismi, oluşumu da özetler nitelikte. Bakalım, bu akşam bir ZG yaparak akın olayına bir adım atacağız.

Bu aralar en çok özlediğim şey herhalde fotoğraf çekmek. Yapmak istediğim fotoğrafı yazılı albümsel çalışmaların hayalleri veya planları kfamda gezinip duruyor.

Hiç yorum yok: