Zuhu'nun Son Hali


Görünen o ki bu talent build işinin bir sonu yok. Ben de önerilere ve kafama göre değişik şeyler deniyorum.


Bir de AV Exalted olduktan sonra yeni eşyalar aldım. Karakter profilinin tamamını buradan görebilirsiniz. Sadece talent ağacını geniş geniş görmek isterseniz de buraya tıklayın. Ayrıca orada görmediğiniz bir de Stormpike Battle Charger'ım var. Mekanik bineğimi bankaya attım. :))

Aslında en çok önerilen tamamen frost'a yönelmek ve artık crowd control'u mass destruction'a çevirmek. Velâkin artık AV defterini Exalted 999/1000 olarak kapadığımı ve "zerging control" kısmını geçtiğimi düşünerek Improved Blizzard fantezilerimi rafa kaldırmayı tercih ettim. Zaten elimde yine bir sürü korunma ve kalabalık denetim özellikleri olacak. O sebeple PvP'de bence hayat kurtaran ve karşı yönden gelen yaman şamanın bolt crit ile 2v2 - 3v3 ortamda anında birisine çakmasını yer yer engelleyebilecek destekli Counterspell'i almadan geçmek istemedim. Bir de Presence of Mind hayat kurtarmıyor ama Ice Block 30 s CD ve 1 dakikalık etki süresiyle beni benden alıyor. Ayrıca Frost Nova ardından gelen bir Cone of Cold'un PvE ortamında 5-6 kişiye, PvP ortamında 1-2 kişiye 1000+ vurma ihtimali de şahane... Ben senin ortama 1k vurabilme ihtimalini sevdim! Şimdiye kadar amele amele Arcane destekli Fire oynadığıma yanıyorum. DPS düşüyor ama crit ihtimali de critli şekilde yükseliyor. İyi bir takas.

Sözün özü, genel geçer doğrular burada mevcut değil ve önemli olan talent seçmek değil onu kullanmak. Neyse ki klavye kısayollarına son iki haftada oldukça aıştım ve bu Çanakkale-İstanbul sistemi (17/0/34) fazla birşey değiştirmedi. AB haftasonu gelse de ben de HK'dan HK'lara koşsam!

Muhteşem günler ve inanılmaz yarınlar dilerim. HK'nız bol, pwnage'ınız pek olsun!

Hiç yorum yok: