SBGG! feat. Betül Demir - Bütün Raunt


SBGG! öldü mü sanıyorsunuz? Tabii ki hayır, sadece FPS sunucularındaki oyuncuları bıktırmaya biraz ara verdik. Bu sıralarda farklı uğraşlara devam ediyoruz. Arcane, Dralnu, ZuhuratBaba ve uzunca süredir ayrı kaldığımız diğer arkadaşlar SBGG! ruhunu hayatlarına yön verecek şekilde yaşatıyorlar. Şüpheniz olmasın.

Bu arada güftelerimiz devam ediyor. Son zamanların bolgun sesli müzisyeni Betül Demir'in seslendirdiği Sabaha Kadar isimli şarkısını kendimize uyarladık. Hiç acımadık.

Yüzyüze gelmedin mi hiç
0wnage'la bir kere bile
Basılıya karşı koyamazsın
Bunu deneme bile

Belki yine saçmalıyorum
Dosta düşmana sıkıyorum
Taktiği gel sen söyle
Yanlışı nerede yapıyorum

Rush yolunda yatana kadar
Ya da bu raunt ölene kadar

Tek mermi hekşat olana kadar beklerim

Sen köşeyi dönene kadar
Bu basılı bitene kadar
Teamkill yapana kadar beklerim

Yüzyüze gelmedin mi hiç
Teamkill'le bir kere bile
Kit'siz raunt başlamaz
Bunu deneme bile

Belki yine yanılıyorum
Flash almadan rush yapıyorum
Doğruyu gel sen söyle
Bombayı nereye atıyorum

Base'de pusuya yatana kadar
Ya da bu bıçakla ölene kadar

Scout'la hekşat alana kadar beklerim

Sen menzili görene kadar
Bu faraş bitene kadar
Zoomshot yapana kadar beklerim

Çıktım hekşat duasına
Binbir frag dünyasına
Bıkmadın mı basılıdan
Biraz aim kassana..
.

SBGG! olarak sabit bala yetenek dendiğini tekrar hatırlatmak isteriz.

Gidişimiz suskun olmuştu ama dönüşümüz muhteşem olacak! SBGG!org

Hiç yorum yok: