Spor Müziği - Two Steps From Hell


Son zamanlarda kendimi soktuğum cendereyle ilgili yazıp çiziyorum. Olmayan kondisyonuma nazaran ağır sayılabilecek miktar ve tarzda spor yaparken bir taraftan da müzik dinliyorum. Bunlar özellikle kardiyo gibi sıkıcı kısımlar sırasında hayatı biraz daha çekilebilir yapıp pes etmenizi engelliyor. Hatta müziğin temposuna göre yürüyüşünüzü veya pedal çevirme hızınızı da ayarlayabilirsiniz.

Hepsi Two Steps from Hell isimli, fragmanlara, filmlere, oyunlara ve oyun videolarına müzik üreten ekipten. Alfabetik olarak yazıyorum, karışık dinlenmesini tavsiye ediyorum.

- Archangel
- Dragon Rider
- Elementum
- Heart of Courage
- Love and Loss
- Nemesis
- Norwegian Pirate
- Ride to Victory
- Sons of War
- Strength of a Thousand Men
- To Glory
- United We Stand, Divided We Fall

Sporunuz bol olsun. Dur durak bilmeyin.


Hiç yorum yok: