Bu Kimin Seçimi?


Siyasetten yapanları kadar nefret ettiğimi yakın çevremdeki herkes bilir. Özellikle de Türkiye gibi eğitim öğretim seviyesi oldukça düşük olan ve halkının hurafeleri hâlâ bilimsel gerçeklerin önünde tutan bir memlekette demokrasinin ne kadar kötü birşey olduğunu açık seçik görebiliyorum. Tutarlı ve ilkeli davranışlar sergileyenlerin değersiz varlıklar olarak mimlenip, kaypakça, adice, en şahane yalakalıkları sergileyenlerin baştacı edildiği bir ülkeden bahsediyoruz.


Delinmedik yasa bırakmayıp ülkenin gelmişi ve geleceğiyle oynayanlar çok şahane varlıklar gördü bu memleket. Şimdilerde bazı adamcıklar, minik beyinli un helvası beyinliler, bu tür davranışları sergilemiş olanları en komik biçimlerde, özünde iyi insandır diye överek, evrensel anlamda çok başarılı; fakat kendisine göre işlevsiz sayılan insanları küçük düşürmekten geri durmuyorlar. Ulan mikroskobik canlı, sen kendi küçüklüğüne bak önce.

Neyse başlığa gelelim: Bu benim seçimim değil. Sevişmek için evlenmeyi bekleyen, evlendiği gibi art arda 294792 tane çocuk yapmayı marifet sananların seçimi. Bu seçim, kendi geliştiremedikleri en basit fikirleri başkalarından feyz alıp idrak eden ve kendilerine aklı verenlere tapan varlıkların seçimi. Bu seçim, gerektiğinde neticesinden vazgeçip ben teba olmalıyım, nooluur beni de alın aranıza diye kendisine yol gösterme yeteneği olmadığı halde ezberden okuduğuyla kitleleri yönlendiren varlıkların takipçisi olabilenlerin seçimi. Bu seçim, bu ülke kurulduğunda amaçlanmayan şeylerin çoğunluğunu oluşturduğu seçim. Bu seçim kesinlikle benim seçimim değil. Ben demokrasiyi sevmiyorum, benim gibilere seçme hakkı verilmemeli. Çoktan seçmeli herşeye karşıyım zaten, oy pusulası ve cevap formu arasında bir fark göremiyorum. Neyse memleket hak ettiği şekilde yönetiliyor zaten, bana dışkıdan tatmak düşer.

Bu arada, ağzımı bozup ilgililerine daha dolambaçsız ve net bir mesaj vermek isterim:
O demokrasi treni inmeye çalıştığınız durakta size girsin!

Amin!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel açıklamışsın aslında, ekleyecek pek birşey bulamadım. Amin!!! diyorum sadece