Cevap Vermek Bazen Zordur

Cevap vermek bazen zordur. İnsan olarak beğendiğiniz, takdir ettiğiniz; sizi anlayabilen kişilerle konuşurken bazen konu daha da zorlaşır. Düşünsenize bir bayanla konuşurken, konu hasbelhader evlilik yapan arkadaşlarınızdan açılınca size en saf haliyle "Belki ben de evlenirim. Ben evlenirsem üzülür müsün?" diye sorsa bu kişi, ne dersiniz?

Belki de birşey diyemezsiniz. Bir anlık dalgınlık insana nelere mal olabilir, kim bilir. Siz aklınızdan birşey geçirmeseniz bile geçen zamanın ne getireceğini de bilemezsiniz. Gerçi birçok kişi benim bu konulara bakışımı gayet iyi biliyordur. Ne ben arayıştayım ne de arayanlar bana bakar; beraberce geçinip giderler.


Bazen diyorum ki, imkânım olsa da akademik anlamda psikolojiyle ilgilenebilsem bu yaştan sonra. İnsanları daha iyi anlayabilsem; ne sevsem ne nefret etsem.

1 yorum:

fish dedi ki...

sevgili arkadaşım...
özelikle de bayanları anlaman için insan psikolojisinden de öte bi takım bilgilere ihtiyacın var :P

bu tür sorular kendileriyle ilgilenilmesi hoşuna giden ki -ilgilenen şahıs önemli değildir- bayanlar tarafından sıkça sorulur :)))

kendimden biliyorum :P

boşver :)))))