Fazla Kasmayın, Susun. :)


Tanıdığınız birisi, tanıdığınız bir başka birisi hakkında kendi tanıdığı kişilere dayanarak bir yorum yapıyorsa, yorum yapan kişiyle aranızdaki bağın derecesi ne olursa olsun asla hakkında yorum yapılan kişi hakkında ters yönde bir yorum yaparak yorumu yapan kişiyle aranızdaki yorum farkını belli etmeyin. Konu birden çok ters yerlere çekilir; anında bitersiniz.


Ben yaptım, siz yapmayın.

Unutmayın, herkes sizin kadar farklı sözler duymaya alışık değilse durduk yere garip suçlamalarla karşılaşırsınız. Bırakın tanıdığınız kişiler tanıdığınız diğer kişileri diğer tanıdıklarının tanımlamalarıyla tanımaya devam etsinler. Çok farklı birşey söylemeseniz de, az buçuk daha mantıklı bir noktaya çekmeye çalışsanız da, olaya daha rasyonel yaklaşmak isteseniz de, ağzınızdan çıkan ilk sözcüğe göre damga yiyeceğinizi unutmayın. Zaten o andan sonra diğer demeye çalıştıklarınız da anlamını yitirir.

Dediğim gibi, ben yaptım siz yapmayın.

Bir de satanizm kötü diyorlar. Adamlar olayı çözmüş: Sorulmadıkça söyleme!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hojamm tanıdıklarımın tanıdıklarımı çekiştirmeleri ve benim buna yaptığım yorumlar sonucu düştüğüm tanıdık durumlar, yazını okuyunca aklıma geldi :))

sadece güldüm kendime :))

şimdi öğrendim ben de susuyorum :))

saygılar :)