İpini Koparan Bilgisayarcı Olursa...

Annemle kilometrelerce mesafede olduğumuz için maalesef bilgisayarına müdahaleleri ben yapamıyorum. Neyse çıkan bir sorunu çözebilmesi için bilgisayarcıya götürmesini rica ettim. Sorun da şu: Thunderbird'de bir ayar yapılacak ki giden e-posta sunucusu doğru çalışsın. Bu kadar basit bir işlem.

Arayı atlıyorum...

Bilgisayar belgeleri ve masaüstü yedeklenmiş ve işletim sistemi yeniden yüklenmiş şekilde anneme teslim ediliyor. Bu duruma nasıl geldi, ben de anlamadım ama en sonucunda kişilerle yaptığım telefon görüşmelerinde annemin e-posta istemcisi olarak Outlook Express değil Thunderbird kullandığını anlattığımda şok oldular! Bilgisayar ve teknolojiden o kadar uzaklar ki basit bir sorun için "yahu bu bilgisayar yavaşlamış" gibi bir bahane uydurup sıfırdan işletim sistemi kurmuşlar... Elbette Firefox veya Thunderbird yedeği falan almadan! Ondan sonra Thunderbird ne ki? Biz hiç kullanan görmedik, demezler mi!

Vre adam! İki tane klasör kopyalayacaksın! Bu kadar cehaletle bilgisayarcı mı olunur?

Bu olayın geçtiği yer Trabzon'un göbeği...

Yazıklar olsun! Başlarına kötü şeyler gelsin de daha düşük zeka ve deneyim gereksinimi olan alanlarda çalışsınlar. Herhalde orada olsam veya gidebilsem, başlarına bela olurdum. Bazı insanlar ne kadar da şanslılar!

4 yorum:

Murtaza dedi ki...

Abi işte microsoft çu nesiller yetişince teknik eleman ancak bu kadar teknik oluyor . Thunderbird'ü kesin anlamamış virüs sanmışlardır bu çok teknik arkadaşlar:))

Adsız dedi ki...

dets so horıbıl meaaan

Adsız dedi ki...

Format atmayı öğrenen bilgisayarcı oluyor.

Tuna dedi ki...

İstanbul'a bile 80'ler 90'larda geldiğinden Trabzon'un zaman diliminde Thunderbird bulunmayabilir.