Teknoloki.com Yayında!

Orada burada gezinirken görebileceğiniz haybeye bilogculara nispet içinde bir güncede olması gereken birçok şeyi barındıran teknoloji günlüğü Teknoloki.com'u nihayet açtım.


Amacım eski iş kolunda unutulmamak, eski dostlarımdan kopmamak ve mümkün mertebe bir internet güncesinin neler barındırması gerektiğini konuyla ilgili hiçbir fikri olmayan kişilere göstermek. Arkadaşım güncede haber mi yayınlanır, şeklinde kızıyorum bazen; ama örnek olunmazsa iş yürümez. Bu arada blog sözcüğünü kullanmayı sevmiyorum o sebeple protesto için bilog falan yazıyorum.

Güncelerini alakasız şeylerle doldurup medya maymunluğu konusunda (FriendFeed'de "en az 100 like'a ihtiyacım var" falan yazanlar) sınır tanımayan tırtıllar teknoloji firmaları tarafında el üstünde tutulmaya devam etsinler, yayıncılık mesleğini icra etmediğimde bile birilerine faydalı olabileceğimi düşünmek beni fikren tatmin edecek gibi görünüyor.

Neyse ben golümü attım. Şimdi onlar düşünsün.

3 yorum:

Burak S. Vanlı dedi ki...

Helal olsun abi güzel konuştun her zamanki gibi :) Özellikle friendfeed kısmına ayrıca katılıyorum. O bilogunuda takip ediyor olacağım. Ticaret hokkabazlarının düzenlediği komplo teorilerini bozman ve okuyucularına aktarman dileğiyle.

Unknown dedi ki...

takipteyim

Ali R. Babaoğlan dedi ki...

i am watching also..