Türkiye'nin görmemiş cep telefonu işletmecisi Türksel, kendilerine verdiğim dilekçeyi işleme almayarak (veya onay için sadece telefonumun bozulduğu cuma günü arayarak, erişemediği için onaylamadığımı düşünerek) hattımı tekrar görüşmeye açmış durumda.
Kurtulamadım Türksel'den. Yeter be! Zehir ettiniz! İşiniz gücünüz para tırtıklamak. Düşün peşimden.
Bir de üzerine eve bir mektup göndererek bize size tekrar hizmet etme fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederiz, yazmıyorlar mı... Sizden istediğim tek hizmet var, aldığım hizmeti durdurabilmek. Gerisi umurumda değil.
Kurtulamadım Türksel'den. Yeter be! Zehir ettiniz! İşiniz gücünüz para tırtıklamak. Düşün peşimden.
Bir de üzerine eve bir mektup göndererek bize size tekrar hizmet etme fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederiz, yazmıyorlar mı... Sizden istediğim tek hizmet var, aldığım hizmeti durdurabilmek. Gerisi umurumda değil.
4 yorum:
aynı durum Türk Telekom ile bizimde başımıza geldi. Şimdi ise onay için aradıklarında müsait olmayışımızdan ötürü iptal olmayan bir aboneliğimiz var. Sanırım Türk Telekom veya Türksel ya da diğerleri Pazara Kadar Değil Mezara Kadar felsefesiyle iş yapmaktalar.
Mezara kadar bırakmamalarından geçtim, pazara kadar işe yarasınlar yeter. :D
Türksel yazmanın sebebi Turkceli protesto etmen yine galiba :=) Sadece Turkcell de olan bir sorun değil biri adsl ttnet bir çok banka vs. Tek çare yüksek sesle konuşmak sorunu çoğu zaman çözüyor. :)
Sakin sakin konuştum, gittim tekrar dilekçe verdim sorun çözüldü. En son 22 Kasım'da bir fatura ödeyeceğim ve ilişiğim kalmayacak. :)
Yorum Gönder