Vurun Abalıya!


Linç kültürü artık ne hallere gelmiş, nasıl nezih çalışmaları desteklediğini söyleyen düşüncesiz insanlar türemiş, buyrun burada görün! Artık Richard Dawkins bile kalmamış ortada, anamız babamız karışmamış sadece. :)

Laf aramızda, şu sıralar biraz uzaktan da olsa her türlü özgürlükçü hareketi takip ediyorum (kusura bakmayın, bir süre sadece kendi projelerime vakit ayırmam gerekiyor), gerektiğinde fikren ve bedenen katılım gösteriyorum. Bunun evvelinde bu konularla ilgili yazdım çizdim, hatta koydum geçirdim. Eh, böyle ithamlar bana karşı yapılınca zıvanadan çıktım artık. Vay anasını sayın seyirciler!

Bakalım bu konuya kaç troll gelecek? :) En zevklisi onlarla uğraşmak, veya aslında uğraşmamak.

Not: Bana sataşan kullanıcının adını, kişilik haklarının korunması amacıyla gizliyorum.

3 yorum:

What Ever dedi ki...

shame on you, meeeeeeaaaannnnn

Erthon dedi ki...

hımm demek bu cevabı 8 dakikada yazdın iyiymiş :)

Berkin Bozdoğan dedi ki...

Hahaha yok yahu 6-7 dakika geç görmüşümdür. O kadar düşünecek bir şey yok. :D