Dün 2 Temmuz'du...


Dün 2 Temmuz'du. Darbe, demokrasi, insan hakları derken mangalda kül bırakmayan şeref noksanlılardan yine doğru düzgün ses çıkmadı. 

Nasıl olacak bu iş? Ne zaman kendinizle çelişmeyi bırakacaksınız? Ne zaman açık açık "bana emirlerimi gönderen topluluk ve onun başındakilere sorgusuz biatımdan dolayı şerefimin ve tutarlılığımın önemli bir kısmını dolaba kaldırdım" diyeceksiniz?

Ne zaman "ben bir kuklayım, benim iradem yoktur, onu falanca topluluktaki filanca insanlara devrettim; zaten ben insan bile değilim, kumandalı robotum" diyeceksiniz?

Ne zaman susacaksınız ya da? Öyle sorayım. Çene ishaliniz ne zaman bitecek konuştuğunuz meşhur konularda? Ne zaman insan her zaman her yerde insandır diyeceksiniz, ne zaman belirli gruplara veya etiketin hak görüldüğü insanlara kin saçmaktan kurtulacaksınız? 

Bu iki yüzlülük ne zaman biter? sahi, biz ne zaman sizlerden kurtulacağız?

Hiç yorum yok: