Durum Raporu - Hayatı Küçültmek Üzerine


Bugün operasyonun 55. günü, birazdan pazartesi günüyle birlikte 56. gün olacak. Yani hayatı küçültme operasyonunda geriye 444 gün kalacak.

53. gündeki tartılma sonucuma göre 161 kiloyla başladığım yolculuğumda 148 kiloyum. Hafta sonu boyunca sürekli yiyerek yemekten nefret ettim ve programın üçüncü safhasına 6 Mayıs 2013 günü sabah 4:30 itibariyle giriyorum.

Artık spor salonu bir süre yok. Zira kardiyo nedeniyle dizlerimde oluşan arızanın tedavi edilmesi gerekiyor. Bu nedenler şimdilik sabah evde spor ve akşamları eve doğru yürüyüş var. Sabah sporunun içeriği ağırlıklı ve vücut ağırlığıyla yapılan bir dizi egzersizden oluşuyor. Açma germe hareketleri, yarım mekikler, ters mekikler, yarım şınavlar ve diğer vücut ağırlığıyla yapılan idmanlardan mürekkep, 45-50 dakikalık bir çalışma olacak. Farklı günlerde farklı kısımlara yüklenecek sistemi bilmem kaç tane idman sistemi inceleyerek geliştirdim. Ayrıntılarını da yakında paylaşırım.

Neden böyle bir şeye ihtiyaç duydun derseniz (demeseniz de anlatacağım, fark etmişsinizdir; cümle sürüyor gördüğünüz üzere ehehe) kimi çok ağır kimi kiloma uygun değil kimi ise çok hafiften başlatarak gereksiz bir ısınma süresi sunuyor. Zaten bir aylık bir spor salonu idmanı ve onun evvelinde de başlamış bir kardiyo idmanına sahibim, o nedenle laklağı geç işe koyul kafasındayım.

Hadi 6 saat sonra her şey tekrar başlıyor. İzlediğim beslenme programımı da bir ara paylaşırım. SAKIN SİZ UYGULAMAYIN ben kendim için doğrusunu buldum, size kesinlikle uymayacak ve sağlık sorunların yaşamanıza sebep olacaktır. Konunun uzmanlarına danışın. Amacım sadece "n'apıyorsun da kilo veriyorsun hacı?!" sorularına teker teker cevap vermemek  için bunları yazıyorum.


Fonda 2SfH - To Glory çalmaya başlar ve kahramanımız hedefe doğru ilerlemeye devam eder...



2 yorum:

alef dedi ki...

şuna sebat ediyorsun ya senden ilham alıyorum, farkında olmadan 444 gün içinde bir kahraman olacaksın!

Berkin Bozdoğan dedi ki...

Sanmıyorum pek kahraman falan olacağımı ama belki biraz daha uzun yaşarım...

Kim bilir?