Çin'i Boykot mu Edeceksiniz? Komik olmayın. :)


Evet, Uygur'lara yaptıkları şeyleri içime sindiremiyorum ve Kim il Song'la görüşüp elindeki nükleer cephaneyi ucuz fiyata kapatıp Çin'e sallamak istiyorum ama Çin'i boykot etmek, Türkiye gibi bir ülkede zor değil mi? Zorunu geçtim, deneysel bile olamayacak bir çalışmadan bahsediyoruz.

Yavaş Boykot Edin

Yahu Çin'i nasıl boykot edeceksiniz? Donumuzu geçtim evimizdeki beton hariç neredeyse her şey oradan geliyor. Hazır beton o kadar yoldan gelirken donmayacak olsa eminim o da Çin'den gelir. Çin nota verdi diye en önemli Uygur temsilcisini kapıdan sokmuyoruz. İti köpeği olmuşuz Çin'in. Daha neyi kimi boykot ediyorsunuz? saçmalamayın oturun oturduğunuz yere! Kenarımın eylemcileri!

En Büyük Çin Kazığı: Talas Meydan Muharebesi

Şu sıralarda Bir arkadaşımın dediği üzere Çinliler'in bize en büyük kazığı Talas Meydan Muharebesi olsa gerek. İçindeki müslümanlar azınlıkta olan Türkler orada Araplar'la muhabbeti koyulaştırıp topluca Müslüman oluyor. Ben Tengriist/Şamanist atalarımı daha çok seviyorum. Kerameti kendilerinden menkul üç beş sakallıdan çok okunu doğru atan, sözünü doğru diyenin kıymeti bilinirmiş.

2 yorum:

Cyryc dedi ki...

Dogru diyorsun ama assume ettigin seyi ya farketmemissin abi, ya da yazmayi unutmussun. Boykotta %100 basari beklentisi. Hayir abi toplu ignenin basi kadar bir parca basarili olsa kocaman pastada, boykot boykottur. Kaldiki bakarsin iki uc dilim basarili olur ne yapacaklarini sasirirlar. Olur mu olur? Neler gormedik hocam?

Berkin Bozdoğan dedi ki...

Teknoloji duayeni arkadaşım Levent Pekcan başka bir mecrada benzer bir mesaja şu yorumu yaptı:

"Çin'i boykot etmeye meraklı olan herşeyden önce bilgisayarın başından kalksın."

Her şeyimiz Çin malı. Ötesi yok. Dış ticaretimizdeki hacmi temel alırsak ben bu girişimden milyonda bir başarı bile beklemiyorum.