Muhteşem Bir Yıl Dilerim


Değerli dostlar, takipçiler, inceden bıçak bileyenler ve dünyanın geri kalanı. 2010 yılı için de her yıl olduğu için bir tebrik kartı çekimi yaptım. Bu defa görüntü biraz farklı. Artık Avatar mavisi mi dersiniz ne dersiniz, orasını siz bilirsiniz (filmi de 2011'e kadar izlemeyi düşünmüyorum). Umarım bu yılki fotoğrafı beğenirsiniz.





Bu yılın fotoğrafını Microsoft tarafından düzenlenen yeni yıl eğlencesinde (kabul edin, geçen seneki fotoğrafın çekildiği ortam olan Debenhams vitrininden daha makul bir yer) Kurumsal İletişim Müdürü Murat Yağcı'nın D90'ıyla çektim. Lens ise Nikon 14-24mm AFS f/2.8 G ED. Önceki fotoğrafları görmek için buradaki bağlantıya tıklayabilirsiniz.


Herkese muhteşem bir yıl dilerim.


4 yorum:

Onurov dedi ki...

Bende aslanlar gibi bir yıl dilerim :)

http://www.onurov.org/iyi-yillar

Adsız dedi ki...

ama avatar ı neden 2011 e bırakıyorsun hocam?
popüler kültüre inat mı? :)
bence bir an önce 3 boyutlu izlemelisin. 2011 de 3 boyutlu gösterimi olur mu ki hem?
harika yapım, gidip 3d izlenmeli bence.

Berkin Bozdoğan dedi ki...

Valla Avatar kustum, o sebeple. herkes Avatar da Avatar... Kurban bayramında Avatar'e girelim falan bile diyebilirim. 3D zaten zileyemiyorum gözlük ve yüksek astigmat sebebiyle. Değerli bir arkadaşım davet etti hatta geçen cumartesi, başıma geleceği biliyorum diye hiç tenezzül etmedim.

Adsız dedi ki...

hocam, yüksek astigmatlı nasıl etkisi olur bilmiyorum ama ben de gözlük kullanıyorum ve gözlüklerle hiçbir sorun yaşamadım.
tabi ki içinden nasıl geçiyorsa öyle yap. :)